Levering

LEVERING
Alle ordre ekspederes så fort som mulig, og innen tre-5 virkedager om alt er på lager.
Unntatt er også ferier, men det vil opplyses om på våre sider.
Ring oss gjerne om du har spørsmål om leveranser, priser etc.
Vanlige pakker sendes med bring, enten til nærmeste postutlevering eller hjem på døren.
Møbler sendes med eget fraktselskap, avhengig av hvor du bor i landet.
Vi prøver å holde best mulig pris på levering, uansett hvor du bor.
Du kan også velge å hente selv, i våre lokaler i Oslo. Da blir det ingen fraktkostnader
Det er kjøpere ansvar å sørge for at adresse og telefonnummer stemmer. Du får melding på sms, og uavhentede pakker utløser et gebyr på opptil 400kr
FEIL/MANGLER/REKLASJON
Evt feil eller mangler på varen må opplyses oss om snarest og innen tre dager.
Er det skader på pakken, må dette opplyses og dokumenteres til stedet du henter pakken. Dette er viktig, skader på pakken er ikke vårt ansvar, og må opplyses posten umiddelbart.
Vi er ikke ansvarlige på feil eller skader grunnet skade ved sending.
KUNDERS ANSVAR
Vi har 18 års grense på våre ordre og kjøper plikter å overholde dette.
Kunden plikter å påse korrekte opplysninger.
ANGREFRIST
Om du angrer kan du returnere ubrukt vare i original, hel emballasje innen 14 dager.
Du må selv betale returfrakt og er pliktig til å sende varen i en emballasje som beskytter produktet tilfredsstillende.
Gi oss beskjed på Mail om du ønsker å returnere, med sporingsnummeret du får.
Sendes noe uten sporing, er det kundens ansvar om noe blir borte i Posten.
Salgsvarer eller rabatterte varer byttes ikke.